30 Ocak 2009 Cuma

SİGARAYI BIRAKMAK


Zor ulan, çok zor... Ama nikotin eksikliği ot bok değil işi zorlaştıran. O yoksunluk hissi, o alışkanlık yok mu, işte adamı delirten o. Şöyle düşün 95'ten beri aşinayım ben bu aşka. 95'ten beri her yemek sonrası "ister zengin ol ister fukara yemekten sonra yak bir cigara" diye içtim ben bunu.(Öyle de iğrenç bir insanım)


Sigaramın dumanı 95'ten beri dans ediyor kahvemin dumanıyla. İrili ufaklı sevinçlerin, hüzünlerin tanığı aynı, markası farklı. İçki sofralarında büyükten sonra geliyor yeri. Öyle saydığım sevdiğim bir yoldaşım.


Şöyle bir düşününce 95'ten beri hayatımda olan/kalan pek az şey var. Yaşadığım şehir değişti, arkadaşlar aldı başını gitti. Ben, ben değilim artık. Ama o hep vardı.


Şimdi elim kolum bağlı. Hep "lan ben bişey yapcaktım ama neydi" haleti ruhiyesi içindeyim. Unuttuğum bir şey var gibi geliyor sürekli. Elim kolum rahat durmuyor, sürekli arıyorum. Arada sinir basıyor, karşımdakine kafa göz dalasım geliyor. Pejmürde bir karakter oldum çıktım. Ama yolun sonuna geldik bu sefer : bu günnn pamuk kalbinden taşınıyoruuummmmm, inanamıyorum sensiz kaldım ben yineeee

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sigarayı bırakmış bir adam için elinde sigara tutan bir uma thurman fotoğrafı çok doğru bir seçim.. capello

Adsız dedi ki...

ama bir insan sigara bırakma ile ilgili bu kadar mı hislere tercüman olur. başladığım günü ezbere bilmiyorum ama bıraktığım gün hala ezberimdedir. darısı dileyenlere...