20 Aralık 2010 Pazartesi

KİMSİNİZ KUZUM?

Zamanında Darth Vader'ı Sevmek İçin 5 Neden diye bir yazı yazmıştım. Öyle ses getiren, insanların okumak için birbirini çiğnediği, camın çerçevenin indiği bir yazı değildi. Google Analytics sayesinde görüyorum ki insanların pek rağbet ettiği bir yazı görüntüsü de çizmiyordu. Ama son bir hafta içinde (benim blogum ölçüsünde) çılgınlar gibi hit alıyor. Herhangi bir yorum falan da yok. Merak ediyorum ne oluyor. Ben öldüm de yazılarım mı kıymete bindi? 6.His gibi bir şey mi oldu ? Meğersem ben en başından beri ölümüymüşüm?

Yoksa, daha kötüsü Lord Vader'ı kızdıracak bir şey mi yaptım? Kimsiniz kuzum siz? Neden gelip gelip bakıyorsunuz ama hiç birşey söylemiyorsunuz ? Korkuyom lan, lütfen bişi deyin.

3 yorum:

Müge dedi ki...

korkma korkma, zarar gelmez ;)

bende bir mimin var.. ister yaz, ister yazma.. ama bilesin, yazacak olursan, ne yazacağını çok merak etmekteyim..

Av. Levent Öge dedi ki...

ben bu mim işini tam olarak çözmüş değilim ama yazarım tabi, müsait olur olmaz bakıyorum:)

Estar Abi dedi ki...

Bana da geçenlerde Kemal Sunal yazım için aynı şey olmuştu. Meğer ekşide linki verilmiş yazının. Sen de bir kontrol ediver istersen.