23 Mart 2009 Pazartesi

İlk Video

Ömer Karacan olsaydı, omuzlarını sallaya sallaya yaptığı sunumun ardından "The Cranberries 'den Animal Instinct'i" dinlediniz derdi. O yok, o yüzden gıyabında ben dedim. Bu blogumda yer alan ilk video. Daha doğrusu blogda yayınlamayı başardığım ilk video. Sanırım Cumartesi gününden beri nasıl yaparım da bloga video eklerim diye uğraşıyorum. Evet,teknoloji özürlü olduğum kadar azcık da geri zekalıyım. Elinin altında google diye bişi var di mi? Neyse, zor yoldan öğrenmiş oldum ama temiz oldu.

Bu videoyu seçtim çünkü Dolores ablanın püfür püfür sesinin iyi geleceğini düşündüm bünyeye. Bi de konuyu "konulu klipte solist şarkı söylerken ebleh ebleh bakınan grup elemanları"na getirmek istedim. Konulu klip deyince pek çoğumuzun aklına daha samimi görüntüleri içeren yayınların geldiğine eminim de buradaki kasıt o değil. Hani böyle bu klipteki gibileri kastediyorum ben. Yoksa ne işimiz olur allasen bang brosla falan.

Klibin bir konusu yoksa yani böyle doğal ortamlarda, dağ başı olur, çöl olur, rock müziğin alameti farikası terk edilmiş fabrikalar olur vaziyet bellidir. Bütün grup nereden geldiği belli olmayan elektrik akımından faydalanarak sanatını icra eder, gitarını çalar, mikrofon eşliğinde şarkısını söyler. Arada kaynar gider. Ama işin içine "konu" girince durum farklılaşıyor işte. Misal örnek klibimizde Dolores abla beyaz elbisesinin üzerinde taşıdığı sarı kafasına takmış papatyayı gelinciği, kah verandada gizli bir ip varmış da onun üstünde yürüyormuş gibi kah camdan geleni gideni kesiyomuş gibi yaparak şarkısını söylüyor. Geriye kalan grup elemanlarının durumu vahim. Adamların ellerinden enstrümanları da almışlar, öyle boş boş bakıyor garipler. "Hımmm ,azcık da şurada gezeyim, aa olmaz bu sefer ben profilden takılcam" durumu var ki tam bir eziyet. Halbüse ver adamın eline gitarı, davulu çalsın. Bitsin bu işkence. Bak misal KİSS öyle yapmamış. Ama onların da işi zor be abi, o kadar makyaja para mı dayanır.

Hiç yorum yok: