2 Mart 2009 Pazartesi

ARTIK KONUĞUMUZSUNUZ

Artık konuğumuzsunuz sloganını kendisine şiar edinen Stardust, yeni görünümü ve okuyucu odaklı anlayışıyla siz sayın takipçilerimizin hizmetindedir. Sol taraftaki menümüzde ufak çaplı bir müzik arşivi kullanıma sunulmuştur. Tepe tepe kullanınız. Lütfen görüş ve önerileriniz için bana ulaşmaktan çekinmeyiniz. Ehi



Metro Turizm iyi yolcuklar diler. Lütfen koltuklarınızı dik konuma getiriniz. Servis başlamak üzeredir.




Gelen gidenin katılım göstereceğini bilsem anket koyardım "eski hali iyidir, yok yeni hali şapşahanedir" temalı ama orada verilen oy sıfır, katılan sıfır yazısını göreceğimden adım gibi emin olunca koymadım. Bari okuyun lan, olm para mara istemiyoz. Bak radyo bilem koydum. Bu da tutmazsa çıplak fotoğrafları için tıklayınız haberciliğine başlıyorum, benden günah gitti.

Hiç yorum yok: