20 Nisan 2009 Pazartesi

SEVİYOR-SEVMİYOR



Seviyor;

-Kanattan hücuma kalkan oyuncunun önünden geçtiği tribünlerin meksika dalgası yaparcasına ayaklanmasını,

-Bu görüntünün kale arkası kamerasından gösterilmesini,

-Tıklım tıklım dolu tribünler önünde, yoğun taraftar baskısı altında oynayan deplasman takımının golünü taktıktan sonra statta oluşan sessizliği ve bu sessizliği bozan bir avuç oyuncunun sevinç çığlıklarını,

-Basketbol maçlarında fileden yükselen çufff sesini,

-Yardım istediğinde bir an bile tereddüt etmeden, kendinden geçercesine yardıma koşan Jack Shephard'ı (her eve lazım, öyle Sawyer yakışıklıymış filan olmaz bu işler)

-"At kadehi elinden, bin parçaya bölünsün" diye süren nefis şarkıyı,

-Hayatında ilk defa çilek yiyen bebeğin yüzünde oluşan lezzet izlerini,

Sevmiyor;

-Rock konserinde yerinde oturmasını telkin eden çevre dinleyicileri, (Gençlikte yani, şimdi konsere monsere gidemiyos, gitsek bile yerimizden kalkamıyos)

-Her fırsatta Jack'e laf sokmayı, onun liderlik becerilerini yerle bir etmeyi seçmiş ada sakinlerini,

-"Ye, iç, eğlen dostlar, ehlen ve seh(v)len" diye başlayan türk sanat musikisi şarkısını, (İnsanda pompalı tüfek sahibi olma arzusu uyandırıyor)

-Duygu ve düşüncelerini adam gibi bir metin içerisinde bütünlük arz edecek şekilde değil de tarzan gibi madde madde ifade eden blog yazarlarını, evet.

6 yorum:

Mehmet Reşit dedi ki...

Abi, müsadenle Jack'e sokayım, sana bir şey olmasın!

Bir Desmond, hatta hatta bir Miles, 3 Jack + 4 John Locke'dan evladır.

Av. Levent Öge dedi ki...

desmond mevzuu dışı zaten, onun kategorisi ayrı da, böyle vıyaklayıp duruyorlardı jack, jack diye şimdi (5.sezon) her birinin bir tarafı kalkmış

Adsız dedi ki...

ben neyi sevip neyi sevmediğimi bilemiyorum artık bi miksere kapıldık gidiyoz ha rahatsız mıyım vallah değilim. Hem ben insanlığı falan değil kadınları seviyorum.

Blog canlanmış hafız aferim

Adsız dedi ki...

bide ben yorum yazınca "adsız dediki" diyo adım nihal değil can

Mehmet Reşit dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mehmet Reşit dedi ki...

Yerini belirleyemiyor ki senin Gmail, kimliğini belirlesin.